اطلاعیه!

سلام

متاسفانه بعضی از سایت ها برای پیشرفت سریع خود و جذب افراد بیشتر صرفا برای درآمدزایی بیشتر برای خودشون دست به کارهای غیر اخلاقی و خیلی زشتی می زنند و از اسم های بعضی سوء استفاده می کنند.

نمی خواستم نام ببرم ولی مجبورم صریح بیان کنم تا اطلاع رسانی انجام بشه.

موسسه ماخ؛ در صفحه اینترنتی خود در لیست گروه علمی و طراح آزمون خود اسم بنده را قرار داده درحالی که من کوچکترین همکاری ای با آن ها نداشته ام و از نظر من اینکار  یک دزدی ی غیر حرفه ای است. اینجا جای تبلیغ نیست ولی باید صریح بگم که طبیعتا تدریس من در برخی مدارس و  بویژه باشگاه دانش پژوهان باعث این کار شده است که از نام من (و احتمالا افراد دیگر) سوء استفاده کنند.

بنده به محض مطلع شدن از این قضیه با این گروه تماس گرفتم و درخواست حذف اسمم رو داشتم ولی دلیلی ندیدم که  این کار زشت آن ها رو اطلاع رسانی نکنم!

این را هم بیان کنم که قرار بود من با این موسسه همکاری کنم ولی این کار صورت نگرفت و من نخواستم با این گروه باشم ولی متاسفانه آن ها نام من رو پیش خودشون نگه داشتند.

فکر کنم اینجور سایت ها از کذب گویی در باب سابقه بینظیر خودشون به اندازه کافی ارضا نشدند که دست به چنین کارهایی زده اند!

فقط باید از همکاری و رساندن کوچکترین سودی به این افراد جلوگیری کنیم.

یا علی

علی زینالی

12 مهر 1394

نظرات 1 + ارسال نظر
ترسا شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:22 ب.ظ http://Baran423.mihanblog.com

سلام...اومدم یه سر بهتون بزنم بعد از این همه مدت، چه جنجالی شده بوده...!!
خوبید حالا؟...معلومه حسابی سرتون شلوغه.
اومدم بگم نصیحت(!) هاتون جواب داد، درسته تهرانی نشدم ولی الان جام کنار استاد فردوسی راحت راحته...!!
جدا از شوخی، امیدوارم حالتون خوب باشه، روزگارم به کامتون.
منم به جرگه ی دانشجوها پیوستم، هنوز هیچی نشده کلی کار ریخته سرم...
جسارت نباشه، شما که احوال نمیپرسید، گفتم خودم بیام آمار بدم!!!
به نظر شما ادبیات فرانسه ی دانشگاه فردوسی مشهد، راضی کننده هست؟
منتظر پیامتون هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد