سوالات دوره کشوری سال 1385

سلام.

یکی از دوستان سوالات دوره کشوری سال 1385 رو می‌خواست که  بعد کلی کاوش بین فایل‌های المپیاد نجوم خودم بالاخره پیداشون کردم.

امبدوارم مفید باشه.

دانلود سوالات دوره کشوری المپیاد نجوم سال 1385 (دوره دوم)

موفق باشید و سربلند

نظرات 10 + ارسال نظر
سلام پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:28 ب.ظ

واقعا ممنون.فکر نمیکردم با این سرعت جواب بدید .خدا خیرتون بده.
با آرزوی موفقیت.

خواهش می کنم. ؛)

ترسا شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام استاد!
عیدتون مبارک...
بارالها...مقدر فرما آنچه ذبح می شود نفسانیت ما باشد،به پای ربانیّت تو....
موفق باشید.

سلام
عید شما نیز مبارک باشه.
موفق باشید و سربلند

ترسا جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:19 ب.ظ http://Baran423.mihanblog.com

سلام استاد.یه سوال.شما کنکور ندادین، نه؟ می خواستم بپرسم که برای کنکور چه جوری درس می خوندین.نمیدونم این آزمون رو دادین یا نه،اما اگه می خواستین براش اماده شین،چیکار می کردین؟یعنی با چه برنامه ای و چه مدلی درس میخوندین.سوالم یه نمه خنده دار هست،اما جوابش برام مهمه.پدرم پیشنهاد داد که با آقای استاد مشورت کن ببین نظرشون چیه؟! منم بهتر از این نتونستم ازتون در مورد کنکور سوال کنم! لطفا اگه امکانش هست راهنمایی بفرمایید.می تونین به عنوان نظر تو وبم بنویسید یا برام ایمیل کنین نظرتونو.
پیشاپیش از لطف شما متشکرم!

Amir چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:05 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید، می خواستم بپرسم اگه ممکنه پاسخ این سری سوالات را بگذارید. چون من از درست بودن جواب هام مطمئن نیستم.

خیلی ممنون میشم اگه این کار رو بکنید.

اگر فرصت شد، چشم حتما

ترسا سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام.می خواستم بدونم واسه انجمن های علمی مون،مدرس از بیرون بگیریم یا خود بچه ها باشن بازده بهتری داره؟
میدونم،بازم سوالم یه ذره عجیبه؛ولی خوب،نیازه دیگه...ضمنا ممنون میشم اگه یه خورده از نحوه ی عملکرد کلاس های فوق خودتون بگین.منظورم کلاس های المپیاد های مختلف مدرسه ی علامه س...تایمشون و نحوه ی برگزاری!
مرسی.

چشم سعی میکنم در اسرع وقت یه خلاصه ای براتون بفرستم

ترسا سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:45 ب.ظ

آها...یه چیز دیگه که یادم رفت،می خواستم بدونم که براتون(هم شما و هم آقای بابازاده) امکانش هست که بتونیم یه مصاحه ی کوچیک ترتیب بدیم،از طرف گروه خبرگزاری پانا،حالا همین طوری تو وب یا اگه گروه ok بده سردبیر به صورت تلفنی و ....خلاصه.
شاید بگین که دیگه تموم شده رفته پی کارش،ولی چون مسابقات تو تابستون بوده،عده ی کمی در جریانن از دانش آموزا...ما هم میخوایم روشنشون کنیم که چه طور می تونن پیشرفت کنن اگه بخوان!
بازم ممنون

من که برام مقدوره , حالا هرجور شما راحتید!

ترسا چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ب.ظ

مرسی از این همه همکاری! موندم اگه بچه های انجمن های ما با بچه های انجمن های شما! همکاری می کردن چی از آب در میومد؟!! لابد کل دنیا رو زیرورو می کردیم...!! کاش...
ولی بابت مصاحبه من با سردبیرمون مشورت کنم،بهتون خبر میدم.اگه شد از آقای بابازاده هم بپرسین که امکانش رو دارن یا نه.ممنون.

بله بله :))
چشم بهشون میگم.

اااا پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:57 ب.ظ

بچه های طلای 89 یه ازمون ازمایشی گرفتن .شما پاسخنامش رو دارین اگه دارین بذارین.مرسی

خیر متاسفانه ندارم!

ترسا یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:12 ب.ظ

کربلا نشان داد که با صبر بر عطشی کوتاه

می توان تاریخ را برای همیشه سیراب کرد...

هر سال باید شرمنده ی زینب شویم که

حسینش را داد تا ما حسینی شویم التماس دعا

محتاجیم به دعا

ترسا چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام استاد!یه خبر خوب دارم،پژوهش "پرسش مهر رئیس جمهور" من و گروه پژوهشی م کشوری شده و داریم میام تهران!!
احتمالا روز دوشنبه و سه شنبه بیایم که روز سه شنبه هم دیدار با رئیس جمهور داریم!
خیلی خوشحال شدم و خواستم که دوستامم تو این خوشحالی سهیم باشن.موفق باشید.
راستی به خاطر لطفی که کردید(مصاحبه) الان اداره ی کل بخشنامه داده که مدارس دبیرستان و مراکز پیش دانششششگاهی مشهد باید انجمن علمی داشته باشن.یه دنیا ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد